شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 14, 2024
تصاویر/ مراسم آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه بوشهر

حوزه/ حجت الاسلام خدری بیان داشت: با پیگیری های صورت گرفته مجوز برگزاری آزمون شفاهی سطح ۳(پایه ۱۰) اخذ گردید. از این پس، طلاب متقاضی می توانند با هماهنگی مدیریت مدرسه خود، جهت شرکت در آزمون اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر اظهار داشت: چرخه تحصیلی حوزه از سطح یک تا سطح چهار در استان بوشهر تکمیل شده است و از این بابت طلاب حوزه علمیه استان می توانند تحصیلات خود را در استان به سرانجام برسانند و نیازی به تحصیل در خارج استان نیست.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر بیان داشت: دو موسسه کلام اسلامی و رشته مشاوره در استان دایر شده است و می توان از این ظرفیت نیز بهره کافی برد.

حجت الاسلام خدری بیان داشت: با پیگیری های صورت گرفته مجوز برگزاری آزمون شفاهی سطح ۳(پایه ۱۰) اخذ گردید. از این پس، طلاب متقاضی می توانند با هماهنگی مدیریت مدرسه خود، جهت شرکت در آزمون اقدام کنند.

وی ضمن خوش آمد گویی به طلاب جدیدالورود اظهار داشت: امیدوارم با انگیزه درس خود را شروع کنند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر بیان کرد: وضعیت جامعه را می بینیم اما اینکه چگونه با این ‌مشکلات مواجه شویم بسیار مهم است. مقام معظم رهبری راه را روشن کرده، آنچه که معظم له می فرمایند باید پیش بگیریم و گرفتار تحلیل های تلگرامی نشویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha